Koordynator do spraw dostępności Drukuj artykuł

ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI

Informujemy, że na podstawie ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Sąd Okręgowy w Olsztynie reprezentowany przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Olsztynie podpisał z Sądem Apelacyjnym w Białymstoku reprezentowanym przez Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Białymstoku Porozumienie nr 5/2021 z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie wyznaczenia wspólnego koordynatora do spraw dostępności, którego funkcję w Sądzie Okręgowym w Olsztynie będzie pełnić Pani Katarzyna Kieżel, specjalista ds. zamówień publicznych w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku.

Jednocześnie Dyrektor Sądu Okręgowego w Olsztynie wyznaczył Panią Martę Jakowicz-Rusakowską, inspektora jako osobę odpowiedzialną w Sądzie Okręgowym w Olsztynie za kontakt z Koordynatorem ds. dostępności.
tel. 89/ 521-60-28
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Koordynator do spraw dostępności

Katarzyna Kieżel

Sąd Apelacyjny w Białymstoku

ul. Mickiewicz 5, 15-213 Białystok  

tel. 85/ 7430315 lub 515 369 492

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Do zadań koordynatora należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do sądu,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, 
  • monitorowanie działalności sądu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.